Jak nakupovat?

I. Registrace

Pro objednání zboží v našem e-shopu není nutná registrace. Vyplněním registračního formuláře budete však přidání do naší databáze a můžete tak využívat výhod zákaznického komunikačního servisu. Můžete sledovat akce, slevy, komunikovat s námi a být plně informováni o stavu vašich objednávek.


II. Přihlášení

K přihlášení je potřeba vyplnit MAIL a HESLO, které jste zadali při registraci. Pokud jste zapomněli heslo, můžete si ho nechat zaslat na email. Budete potřebovat znát váš login a odpověď na kontrolní otázku, kterou jste zadali při registraci.


III. Nákup zboží

Nabízíme dámské a pánské oblečení značky ATOM RAT. Vyberte si zboží, o které máte zájem. V detailním zobrazení (po kliknutí na obrázek zboží) si zvolte požadovanou velikost, případně barvu, počet ks a klikněte na ikonu nákupního košíku.
Orientační rozměry výrobku se Vám zobrazí když najedete myší na ikonu Velikosti.


IV. Termín expedice

U vybraného zboží je čitelně uvedeno zda je skladem a v jaké době bude zboží zasláno: Ihned, 1-3 týdny, do měsíce. Pokud je zboží vyprodáno, většinou je vyprodaný materiál a zboží nemůžeme znovu vyrobit.


V. Způsob zaslání zboží a vyřízení objednávky

0 Kč - zboží si můžete osobně vyzvednout v našem kamenném obchodě v Hradci Králové, Tylovo nábřeží 418 nebo v Praze, Francouzská 31.
100 Kč - doprava PPL, platba předem na účet. Zboží zaplatíte předem převodem na číslo účtu: 221618795/0300. Potom Vám pošleme balíček prostřednictvím zásilkové služby PPL nebo ČP. Záleží na Vás jakou zásilkovou službu si vyberete.
250 Kč - doprava PPL, platba předem na účet pro zaslání zboží na Slovensko.
Po odeslání objednávky dostanete potvrzovací e-mail o přijetí objednávky do systému. Ve chvíli kdy tento mail neobdržíte tak Vaše objednávka nebyla úspěšně dokončena.
Oblečení balíme do nových igelitových tašek a kvalitních klopových krabic s potiskem.
V den odeslání balíčku Vám posíláme expediční mail. Součástí mailu je kód balíku, kterým můžete sledovat cestu Vašeho balíčku.
Balíky posíláme Českou poštou - Obchodním balíkem nebo PPL. Pošta touto službou garantuje dobu doručení do 24h. Pokud Vás doručovatelka nezastihne doma, bude Vás informovat lístkem, na jaké pobočce České pošty si můžete balíček vyzvednout. Balík je na poště uložený 1 týden.
V případě, že Vám dorazil balíček poškozený, máte právo ho nepřevzít - případně reklamovat u přepravce.

VI. Výměna zboží

Výměnu zboží již nenabízíme. Pokud se Vám zboží líbí a nesedí velikost tak Vás poprosíme o vrácení zboží a vytvoření nové objednávky.

VII.Vrácení zboží

Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu i bez udání důvodu, nejpozději však do 14 dnů ode dne převzetí zásilky.
Rozměry uvedené u zboží jsou orientační.
V případě vrácení poškozeného zboží, které mohlo vzniknout při vyzkoušení, Vám bude naúčtována oprava.
Kupující je povinen zabalit či jinak opatřit zboží pro zpětnou přepravu takovým vhodným způsobem, aby nedošlo k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení.
Odstoupení od smlouvy musí být provedeno písemně a doručeno na adresu ATOM RAT s.r.o. Lipová 30, Stěžery 50321.
V odstoupení od smlouvy (viz protokol o zpětném zaslání) musí být uvedeno číslo objednávky, jméno, adresa kupujícího a požadovaný způsob vrácení peněz včetně čísla bankovního účtu kupujícího.
Zásilku ve vlastním zájmu pošlete jako doporučený balík s pojištěním na hodnotu zboží (v případě ztráty, nebo znehodnocení balíku je možnost poté zásilku na poště vyreklamovat).
Zásilka nesmí být odeslána na dobírku, v takovém případě nebude převzata a bude Vám vrácena zpět.
Zboží je možné vrátit i osobně na kterékoliv prodejně ATOM RAT.
Při vrácení zboží osobně na prodejně není možné vyplatit peníze v hotovosti, ale budou Vám zaslány do 14ti dnů na Vámi uvedený učet v protokolu.


VII.Vrácení peněz zákazníkovi

Lhůta na vrácení peněz je 14 dnů. Peníze se snažíme vždy vrátit co nejdříve. V případě vrácení zboží je nutné zaslat číslo účtu, na který máme peníze poslat.

Jsme výhradními výrobci značky ATOM RAT, vyrábíme v Čechách a jsme na to hrdi. Zboží doplňujeme průběžně a maximálně se snažíme vyhovět svým zákazníkům.
Jakékoliv dotazy ohledně Vaší objednávky pište prostřednictvím zákaznického servisu nebo na mail: eshop@atomrat.cz

Předem děkujeme za Vaší objednávku!